mp3

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Όσα δεν μου'δωσες, τα άξιζα όλα




 Όσα δεν μου'δωσες τα άξιζα όλα, εκτός από τις σιωπές σου, δεν άξιζα τις εκκωφαντικές σιωπές σου, δεν άξιζα την αδιαφορία σου, άξιζα να ακούσω ένα καλό λόγο για'μένα, για το ότι είμαι όμορφη, απο'σένα, απ'τα δικά σου χείλη, απο'σένα που αγαπώ που να σε πάρει ο διάολος, άξιζα να μην κλαίω για'σένα τα βράδια, άξιζα να είσαι εδώ και να με κρατάς αγκαλιά, άξιζα μιά εξήγηση, άξιζα να είσαι δίπλα μου σε όσα με δήθεν ενδιαφέρον μου λες για το καλό μου να αλλάξω αλλά ποτέ δεν είσαι στο πλάϊ μου, τι διάολο τόσο δύσκολο και κουραστικό είναι το να'σαι στο πλάϊ μου ;

Άξιζα ένα γαμημένο μπάνιο στη θάλασσα μαζί σου κι όχι ένα ολόκληρο καλοκαίρι χωρίς ούτε μιά στιγμή να σε δω, μια εκδρομή, μιά βόλτα, να μου κρατάς το χέρι να μην απελπίζομαι, να μη μένω τα βράδια μόνη μου να κλαίω, να μη με πνίγει σαν θηλιά το ότι δεν σ'έχω στη ζωή μου.
Όσα δεν μου έδωσες τα άξιζα όλα κι όσα μου έδωσες πάρ'τα πίσω δεν τα θέλω άλλο εδώ.



  Freedom












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου