mp3

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Αφροδίτη τετράγωνο Ποσειδώνας




Σήμερα θα σας μιλήσω λίγο για αστρολογία, όσοι ξέρετε καλώς, οι υπόλοιποι πρωτίστως καλά κάνετε και δεν γνωρίζετε, δεν ξέρω αν ωφελεί και κάπου και στη συνέχεια προφανώς κι ανήκετε στην ίδια κατηγορία με'μένα που εξίσου δεν έχω ιδέα αλλά έχω και μιά σχετική ιδέα από έναν ας τον πούμε, τελείως άσχετο.
Τελοσπάντων την συγκεκριμένη όψη για την οποία θέλω να γράψω και που υπάρχει στον γενέθλιο χάρτη μου την έχω νιώσει έτσι κι αλλιώς στο πετσί μου. Από μελέτη σχεδόν τίποτα, αλλά θα προσπαθήσω να σας το κάνω πιο ζωντανό.
Είναι η όψη με την πιο μικρή ανοχή, με λίγα λόγια εκείνη που έχει την πιο έντονη επιρροή στον χάρτη μου και με κάνει να ονειρεύομαι πρίγκιπες, άσπρα άλογα και ροζ σύννεφα..
Ο Ποσειδώνας κατεξοχήν πλανήτης των ψευδαισθήσεων, της πλάνης και μιάς γενικότερης ουτοπίας κι η Αφροδίτη.. Αχ! Η Αφροδίτη.. Ο πλανήτης του έρωτα κι οι δυό μαζί σε ένα τετράγωνο που με κάνει να πιστεύω σε ιδανικά, να εξιδανικεύω ανθρώπους που μόνο ιδανικοί δεν είναι (κι ούτε πρόκειται να γίνουν) και να πληγώνομαι λίγο περισσότερο αφού ελπίζω πολλά, ή τουλάχιστον πολύ περισσότερα από έναν κοινό μέσο άνθρωπο.. Και μάλιστα από ανθρώπους που όχι μόνο άλογο μπορεί να μην διαθέτουν αλλά ούτε καν την διάθεση να μοιραστούν μαζί μου λίγο παραμύθι.
Η όψη μου λέει πως πάντα θα είμαι μιά πληγωμένη προσωπικότητα αφού το όνειρο στο οποίο ελπίζω κι αυτό το οποίο πλάθω στο μυαλό θα γκρεμίζεται πάντα από μία σκληρή πραγματικότητα σκορπίζοντας κάθε όνειρο μου που χρωματίζεται από λίγο ροζ στους πέντε ανέμους..
Σε μιά άλλη ζωή είμαι πριγκίπισσα (φυσικά κι είμαι πριγκίπισσα!) με μακριά κυμματιστά μαλλιά με θέλουν όλοι κι εγώ θέλω πάντα αυτόν, αυτόν που έρχεται και με σώζει με το άσπρο του άλογο κι από μικρή σχεδόν να μου επιτρέψετε να πω πως ονειρευόμουν ότι είναι μελαχρινός, με πλούσια, γυαλιστερά μαλλιά, δεν ξέρω καν από τι ακριβώς κινδυνεύω, αλλά με σώζει, σημασία έχει ότι με σώζει, με περίσσια χάρη με ανεβάζει στο αλογό του προστατεύοντάς με από το οτιδήποτε μπορεί να θέσει την δεσποσύνη μου σε κίνδυνο, έναν δράκο που βγάζει φωτιές. μιά κακιά μάγισσα, ένα δηλητηριασμένο μήλο, σημασία έχει ότι με προστατεύει κι οδεύουμε κι δύο αγκαλιά με μιά αγάπη που τελειωμό δεν έχει, προς το όνειρο..


Τοκ, τοκ, τοκ, τοκ, τοκ...


Τσαφ!! Ώσπου ξαφνικά πέφτω από το άλογο, φαρδιά πλατιά προσγειώνομαι απότομα στο έδαφος, ο πρίγκιπας την κάνει με ελαφρά καθότι μπερδεμένος κι εγώ ξαπλωμένη κατάχαμα αναρωτιέμαι τι πήγε τόσο λάθος στα μεγαλεπήβολα μου σχέδια..


''Είναι αργά για πρίγκιπες μου ψιθυρίζει μιά φωνή..''

Κι όμως ποτέ δεν είναι αργά για λίγο παραμύθι ανταπατάω και συνεχίζω (έστω και πληγωμένη) να περιμένω, να πληγώνομαι και να αφήνω το μυαλό μου να γεννά ιστορίες, θα έρθει κάποια στιγμή ο πρίγκιπας λέω και ξαναλέω στον εαυτό μου κι ας ξέρω πως ο συγκεκριμένος έτσι κι αλλιώς με απογοήτευσε και ποτέ δεν θα είναι όπως πρώτα (τότε πάνω στα άλογα και τις ''φούριες'' του ερωτά μας δηλαδή) πεισματικά μάλιστα πολλές φορές επιμένω να περιμένω τον ίδιο πρίγκιπα, το ίδιο άλογο και να αρνούμαι να δω οποιονδήποτε άλλο σαν τον δικό μου πρίγκιπα, κόβεται ήδη από τη συνέντευξη ή και λίγο πιο κάτω..
Στο ενδιαμεσό ο πριγκιπάς μου (ναι. ναι αυτός ο ίδιος που με έριξε απ'το άλογο) συστηματικά αγνοείται (ή και με αγνοεί) κι εγώ παρόλ'αυτά εξακολουθώ να πλάθω στο μυαλό μου φανταστικές ιστορίες του στυλ ότι κάτι θα του 'τυχε, δεν μπορεί θα έφυγα από έναν λάθος χειρισμό στην οδήγηση του αλόγου (αλήθεια υπάρχει αυτό το πράγμα;) κι ένα σωρό άλλες βλακείες που φυσικά τον δικαιολογούν..


Σήμερα σας μίλησα λίγο και για αστρολογία, όσοι ξέρετε καλώς, οι υπόλοιποι πρωτίστως καλά κάνετε και δεν γνωρίζετε, δεν ξέρω αν ωφελεί και κάπου...


Καλό βράδυ!




Freedom










4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω απόλυτα. Έχω κι εγώ την ίδια οψη . Μια και μοναδική οψη που κανει ή Αφροδίτη μου.

      Διαγραφή
    2. Καλή τύχη να ευχηθώ τότε και σε'σένα.. :p

      Διαγραφή
  2. Και γω την εχω αυτην την οψη σε καταλαβαινω και γενικα εχω "μπολικο" ποσειδωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή