mp3

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Κι όμως σε σκέφτομαι..


Δεν σε έζησα ποτέ
δεν σ' έμαθα και δεν μ' έμαθες ποτέ.

 
Κι όμως σε σκέφτομαι..
Δεν θα μάθω ποτέ πως κοιτάς κάτι που λαχταράς, δεν θα νιώσω την αγάπη σου,
δεν θα δούμε ποτέ ταινίες, δεν θα μου κρατήσεις το χέρι καθώς θα περπατάμε στην ακροθαλασσιά.. 
Δεν θα μου δώσεις την ευκαιρία να ταξιδέψω μέχρι την ψυχή σου.. 
Δεν θα σε ακούσω να μου λες πως με αγαπάς, δεν θα γίνω ποτέ η έννοια σου..

Τα ονειρά σου.. Τα ονειρά σου?
Είμαι πολύ μικρή για τα ονειρά σου..

Ξέρω μόνο πως δεν χωράω σε αυτά..
Ξέρω επίσης την γεύση των φιλιών σου, μα τα χείλη δεν μου ανήκουν..
Τα είχα μόνο για δυό στιγμές..

Άραγε ένιωσες ποτέ το οτιδήποτε για'μένα?
Με νοιάστηκες?
Ναι, με σκέπασες.. Με σκέπασες για να μην κρυώνω τις ώρες που τελικά θα με άφηνες μόνη.... 
Αλλά ξέρεις κάτι?

Κρυώνω.. Είναι άνοιξη και κρυώνω, έρχεται καλοκαίρι και κρυώνω αλλά πιο πολύ...

ΦΟΒΑΜΑΙ.. 




Freedom









 

7 σχόλια: