mp3

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Αποστολή; - Ακύρωση




Πόσα χωράνε σε ένα μήνυμα;
Χωράνε σε ένα μήνυμα τόσα συναισθήματα, μπορούν δυό, τρεις, δέκα λέξεις να καταφέρουν να περικλείσουν όλα αυτά που σκέφτομαι για μας;
Μου λείπεις, καταλήγω και καθώς το γράφω δεν ξέρω αν με πονάει πιο πολύ το ότι μου λείπεις απόψε, ή ότι από απόψε ήδη ξέρω πως θα μου λείπεις κι αύριο. Γεμίζω τον κενό χρόνο, τον όσο από αυτόν υπάρχει, με καινούργιες εικόνες, με νέα δεδομένα, με ότι μπορώ. Προσπαθώ να ξεφύγω από την εικόνα σου, να ξεχαστώ, να ξεχάσω..
''Κι απόψε..'' συμπληρώνω, ''Μου λείπεις κι απόψε..''
Τι νόημα έχει; Ξανασκέφτομαι.
Όχι από πείσμα, αλλά είναι κι αυτό, που αν με ήθελες θα μπορούσες κι εσύ να το στείλεις, ή ακόμα καλύτερα να ήσουν εδώ.
Το κοιτάω: ''Μου λείπεις κι απόψε..'', το διαγράφω βιαστικά, σβήνω την οθόνη του κινητού και το ακουμπάω δίπλα μου, κουκουλώνομαι με τα σκεπάσματα παρασέρνοντας κι ένα παράπονο μέσα από αυτά και κλείνω τα μάτια, δεν μπορώ να κοιμηθώ, πετάω από πάνω μου το σκέπασμα και με τόλμη παίρνω πάλι το κινητό στα χέρια μου και ξαναπληκτρολογώ:

''Μου λείπεις κι απόψε.. Σ'αγαπώ.''

  Αποστολή;
Δεύτερες ευκαιρίες.
- Ακύρωση...
Τελικά, ακύρωση.






Freedom








6 σχόλια:

  1. Εγώ συνήθως δεν στέλνω από φόβο για το αποτέλεσμα!
    Σκέφτομαι ότι μπορεί να το προσπεράσει και να μην μου απαντήσει ποτέ...ή να μου απαντήσει κάτι που θα με γιώσει!Και φοβάμαι...
    Κάποιες φορές όμως θέλει να τολμάς...
    Είναι άραγε μόνο για τους θαρραλέους ο έρωτας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με ρωτάς, θα σου πω πως πιστεύω ότι κυρίως γι'αυτούς είναι.
      Εγώ πάλι φορές, φορές σκέφτομαι τι συμβαίνει στην περίπτωση που είναι και οι δύο άτολμοι ενώ στην πραγματικότητα μπορεί και να θέλουν ο ένας τον άλλον..
      Αυτό κι αν είναι κρίμα..
      Ευχαριστώ για το σχόλιο, να στέλνεις, αν αξίζει να στέλνεις, ζούμε μόνο μιά φορά, καλό θα ήταν να κάνουμε όλα αυτά που στα αλήθεια θέλουμε, ασχετώς αποτελέσματος κι η ανακάλυψη του πως νιώθει ο άλλος, καλή συνειδητοποίηση είναι, αρκεί να είμαστε έτοιμοι να την αντιμετωπίσουμε.
      Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου!

      Διαγραφή
  2. πολυ καλο φιλη μου!
    αισθαντικο περα για περα!
    μου αρεσε και πολυ το τελος!
    μπραβοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό.
      Τις καλημέρες μου!!! :)

      Διαγραφή
  3. Ειναι αυτο το τρομακτικο διλημμα που καθεσαι και κοιτας το μηνυμα ωρες ισως σα χαζος..
    Εγω παντως παντα το εστελνα..
    Καλο βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς !!
      Δεν με φοβίζει όμως το μήνυμα, αυτό καθ'αυτό, με φοβίζει το μετά και το αφού το στείλω.
      Στέλνοντας το μήνυμα μπαίνω σε μιά διαδικασία κι ύστερα περιμένω μιά απάντηση, που ίσως και να έρθει και μαζί με την σκέψη του αν θα έρθει η απάντηση έρχεται κι η συνειδητοποίηση όμως ότι τα κυριότερα δεν θα αλλάξουν κι ίσως αυτό είναι που με έκανε τελικά να πατήσω και την ακύρωση.
      Δεν φοβάμαι τα συναισθηματά μου, φοβάμαι ότι ανέπτυξα συναισθήματα για τους πιο λάθος ανθρώπους.
      Καλό βράδυ γλυκιά μου και συνέχισε να τολμάς, μπορεί κάποιος να περιμένει μηνυμά σου.. :)

      Διαγραφή