mp3

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Νιώσε..



Κι έφτασε ο καιρός που κατάλαβα πως δεν χρειάζομαι πολλά, θέλω μόνο μια αγκαλιά σου να με τυλίγει σφιχτά όταν φοβάμαι, να με αντέχει όταν δεν αντέχω ούτε εγώ η ίδια την σκιά μου.


Στο χρόνο βράχος που να αντέχεις, να μην φθείρεσαι, να μη σε ξελογιάζουν τα κύματα, να έρχομαι και να κάθομαι πάνω σου τις ώρες που χάνομαι στο ανέλπιστο, να σ'αγγίζω, να σε νιώθω.. Να γεμίζω την μνήμη με ήχους και μυρωδιές, εικόνες δικές σου.


Πέρασε ο καιρός κι είδα τα μάτια μου μες στα δικά σου σαν να κοιτούσα σε καθρέφτη, ξεθώριασαν οι φόβοι μου και πλημμύρισα ελπίδες, δεν μιλάς πολύ, μα οι σιωπές σου έχουν έναν τρόπο μαγικό να μεταμορφώνονται σε ψίθυρους από τα πιο ερωτικά τραγούδια, δεν με ντύνεις με γλυκόλογα μα με κρατάς σε ένα σου χάδι.


Θα μπορούσα να γράφω ώρες ατέλείωτες για το τι νιώθω, για το πως με κάνεις να αισθάνομαι, αλλά τι νόημα θα είχε; Είσαι εδώ κι είμαι μαζί σου κι αν χάθηκε κάτι σε μια στροφή, δεν μένει σαν παράπονο, αλλά σαν δύναμη του πόσο δυνατό μπορεί να είναι κάτι έτσι ώστε να καταφέρει να αντέξει στον χρόνο. 


Άσε με λοιπόν να χαθώ στον κόσμο σου, τον αγαπώ αυτόν τον κόσμο, χρόνια τώρα τον αγαπώ.. Κι αν το ταξίδι μας δεν έχει προορισμό να θυμάσαι πως ήδη ότι μου χάρισες γέμισε τον δικό μου κόσμο με χρώματα..






Νιώσε....









 Σαν κύμα φτάνω στον λαιμό σου... 




Freedom





3 σχόλια:

  1. Υπέροχο...
    ΥΓ: ...δεν με ντύνεις με γλυκόλογα μα με κρατάς σε ένα σου χάδι... ( τι μου θύμισες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε πρόλαβες!;; :) Μπορεί να μην έχω πολλούς αναγνώστες, αλλά έχω μία και καλή!! Δεν ρωτάω τι.. <3

      Διαγραφή