mp3

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Σιωπή





Θέλω να σου μιλήσω, αλλά φοβάμαι, δεν φοβάμαι την απόρριψη, φοβάμαι ότι στα τόσα χρόνια που δεν σου μίλησα κατάφερα να δημιουργήσω πανύψηλους τοίχους που τώρα πια μας ακούνε και καταδικάζουν τις σιωπές μας και τις δικές μου, αλλά και τις δικές σου, γιατί ούτε εσύ δεν μίλησες κι εσύ μπορεί να μην είχες και κάτι να πεις, αλλά εγώ είχα και κάθε βράδυ αυτό το κάτι έρχεται στον ύπνο μου, μου πιάνει δειλά το χέρι, όπως μου το έπιασες εσύ την τελευταία φορά που κοιμηθήκαμε μαζί, μου το σφίγγει κι ύστερα το  αφήνει, όπως ακριβώς κι εσύ, ξυπνάω μόνη και με λαχτάρα το ψάχνω στα σεντόνια, μα δεν είναι πουθενά.
Ψάχνω εσένα σε ματιές, σε μυρίζω σε αρώματα, δεν είσαι πουθενά, ενώ ταυτόχρονα είσαι παντού και το βασικότερο, είσαι μέσα μου, τις τελευταίες μέρες εκτός του ότι είμαι άρρωστη, νιώθω άρρωστη και μου λείπεις, αλλά στο είπα τόσες φορές χωρίς να δείχνεις ότι σε νοιάζει κι εγώ για ακόμα μιά φορά κι ενώ θα'πρεπε, δεν μπορώ να φανώ δυνατή και να νοιαστώ για'μένα.
Κι αν τώρα έχεις βρει την ευτυχία κάπου αλλού, δεν θα ήθελα να στο ''χαλάσω'' μόνο και μόνο για να σου πω κάτι το οποίο θα έπρεπε να στο είχα πει τότε, θα ήθελα απλά να είσαι ευτυχισμένος, γιατί στα τόσα χρόνια που σιωπηλά σε αγαπώ και σε νοιάζομαι, στην πραγματικότητα δεν ξέρω και τι σε κάνει εσένα ευτυχισμένο, που ίσως μιά άλλη καρδιά όντως να το ξέρει καλύτερα, οπότε βυθίζομαι και πάλι στην σιωπή.






Freedom

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου