mp3

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Να μπορείς να συγχωρείς





Να αφήνεις την ψυχή σου να γευτεί λίγο απο'κείνο το μεγαλείο της γαλήνης, της καθαρότητας.
Είναι σπουδαίο πράγμα η συγχώρεση, συνήθιζε να μου λέει μιά φίλη μου, την άκουγα με προσοχή. Να έχεις τα κότσια να πετάς εκείνο το ύπουλο δηλητήριο από την καρδιά σου πριν προλάβει από αυτήν να διοχετευτεί σε ολόκληρο το σώμα σου και κυρίως πριν προλάβει να δηλητηριάσει το μυαλό σου, ή μήπως αυτό πάει πρώτα; Μου έλεγε όλο νόημα, προκειμένου να προβληματιστώ λίγο κι από μόνη μου.
Το να κρατάω κακίες δεν ήταν και ποτέ του χαρακτήρα μου συνήθιζα να της λέω, αλλά απ'την άλλη, το να συγχωρέσω κάτι τέτοιο, ούτε που να σου περνάει απ'το μυαλό!
Με κοίταζε πάντα ατάραχη έχοντας στο βλέμμα την σοφία χίλιων σοφών, έχοντας στην πλάτη της ίσως όχι πολλά χρόνια, αλλά την γνώση της την ένιωθα στον χώρο σχεδόν σαν αόρατο σακίδιο έκτακτης ανάγκης και κατασαρκά της, τόσο έκτακτη όπως για'μένα ήταν κι η κάθε φορά που έτρεχα παλαβωμένη για να με βοηθήσει.
Τον εαυτό σου συγχωρείς, άρα λυτρώνεσαι μου έλεγε.
Όχι, να χτυπιέμαι εγώ.
Τότε ευθύς άλλαζε το αυστηρό της ύφος με κοίταζε με τρυφερότητα και συνήθως με ρωτούσε: ''Τι φοβάσαι;
Πως αν συγχωρήσεις έναν άνθρωπο που σου έκανε κακό θα στο ξανακάνει ή θαρρείς πως με το να μην τον συγχωρείς κατά κάποιον τρόπο τον τιμωρείς;''
Την κοίταζα σαν χαμένη..
Δεν ξέρω, απλά θεωρώ ότι δεν αξίζει την συγχωρεσή μου.
Βρε κουτή, μου έλεγε, εσύ αξίζεις να του δώσεις το 'συγχωροχάρτι', δεν το κάνεις για αυτόν, για'σένα το κάνεις. Είναι ένα δώρο που κάνεις εσύ στον εαυτό σου, αυτός που συγχωρείς είναι απλά ένα μέσο για να φτάσεις εσύ στο πιο τέλειο του εαυτού σου, να αγγίξεις λίγο από το Θείο.
Ποτέ δεν θεραπευόμαστε πραγματικά εάν δεν καταφέρουμε να συγχωρήσουμε, συνέχιζε. Εξακολουθούσα να την κοιτάζω σαν χαμένη.
Μέχρι που μου έδειξε αυτό το βίντεο, το μοιράζομαι λοιπόν μαζί σας, ελπίζοντας να αλλάξω γνώμη έστω και στους μισούς από εσάς για ότι πιστεύατε μέχρι σήμερα και για το ποιος κερδίζει τα περισσότερα μέσα από την συγχώρεση, εμένα πάντως με έπεισε και με το παραπάνω, αφήνω λοιπόν τις εικόνες να σας παρασύρουν μέχρι εκει που μόνο μέσω της συγχώρεσης μπορούμε να φτάσουμε..
Η φανταστική μου φίλη κι εγώ σας ευχόμαστε να έχετε μιά υπέροχη Κυριακή και μιά ακόμα πιο όμορφη εβδομάδα!




Freedom





2 σχόλια:

  1. Είναι καλή η συγχώρεση αρκεί να μην επαναλαμβάνεται η αδικία και μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά! Μόνο που δυστυχώς δεν μπορείς να το γνωρίζεις από την αρχή αυτό κι επίσης δεν συγχωρείς πάντα με αυτήν την προοπτική, συγχωρείς για'σένα.
      Κυρίως για'σένα.

      Διαγραφή