mp3

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Εσύ βιάζεσαι;





Έχεις κάπου να πας;

Κάτι να προλάβεις;

Τρέχεις για να προφτάσεις πάλι κάποιο ραντεβού;

Όπου κι αν πηγαίνεις σχεδόν πάντα στον δρόμο σου θα συναντήσεις κάτι που θα αξίζει να του αφιερώσεις τα δύο λεπτά από τον χρόνο σου, λίγες στιγμές από την προσοχή σου, ξεκίνα πιο νωρίς, στην τελική : Άργησε, αλλά μην χάσεις με τίποτα τα δύο (κάποιες φορές ίσως και λιγότερα) πιο σημαντικά λεπτά της ημέρας σου!
Σήμερα κατάφερα κι αναγνώρισα τα δυό πιο σημαντικά της δικής μου ημέρας, όταν στην έξοδο από το μετρό κι ενώ πηγαίνω πάντα γρήγορα και βιαστικά, ακόμα και χωρίς συγκεκριμένο λόγο, (βασικά κάποιες φορές δεν το κάνω καν επίτηδες απλά υποθέτω ότι λόγω του ύψους μου νομίζω πως έχω σχετικά και μεγαλύτερο διασκελισμό κάνοντας έτσι μεγαλύτερα βήματα αλλά ίσως και λόγω νευρικότητας μιάς και γενικά περπατάω πάντα σχετικά βιαστικά), λίγο πριν τις κυλιόμενες σκάλες (αν και συνήθως κι αυτές τις αποφεύγω - μου την δίνει ο συνωστισμός - ο οποίος είναι και λογικός αν σκεφτεί κάποιος ότι την ίδια ακριβώς στιγμή χρησιμοποιείται παράλληλα από άτομα που τις έχουν πραγματικά ανάγκη κι από άλλους που δεν τις έχουν) ακριβώς δίπλα μου κι απ'τα αριστερά μου, ήταν μιά ηλικιωμένη  Κυρία μαζί με την κόρη της που την έβλεπα πως δυσκολευόταν; Δίσταζε; (ποιός ξέρει;) να ανέβει, της άφησα λοιπόν ασυνείδητα κι εντελώς αυθόρμητα τον χώρο της μπροστά μου έτσι ώστε να μπορέσει να ανέβει, μόνο αυτό!
Ούτε καν δυό λεπτά, γυρνάει λοιπόν μου αφήνει ένα τόσο γλυκό χαμόγελο και μου λέει: Σ'ευχαριστώ :)
Της ανταπέδωσα το χαμόγελο, μου έφτιαξε την μέρα, χωρίς πολλά λόγια. Είναι αυτά τα καθημερινά, γλυκά που δίνουν στην μέρα σου μιά άλλη νότα, πιο ευχάριστη..
Παραχωρείς την θέση σου, σέβεσαι λίγο παραπάνω τον διπλανό σου, σκέφτεσαι πως θα μπορούσες να είσαι κι εσύ κάποια στιγμή στην θέση του, είναι αυτές οι μικρές καθημερινές λεπτομέρειες που αν και τις περισσότερες φορές δεν τις κάνουμε καν επίτηδες κι απλά συμβαίνουν, νομίζω ότι είναι κι αυτές που τελικά κάνουν την διαφορά!
Εννοείται πως δεν θεωρώ ότι έκανα κάτι σημαντικό, το πιο σημαντικό μου το έδωσε άλλωστε εκείνη, ένα της χαμόγελο..
Ίσως πάλι κι εκείνη είχε παραμελήσει για σήμερα τα δυό πιο σημαντικά λεπτά της μέρας της μέχρι να συναντήσει εμένα.






 Freedom









6 σχόλια:

  1. δε ρεει να βιαζομαστε, ρεει να αολαμβανουμε!

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάτι τέτοιες στιγμές φτιάχνουν τόσο πολύ τη διάθεση.
    εγώ,είμαι αναλόγως τις ώρες μου και το κλικ που θα μου κάνει ο άλλος.

    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως στην φτιάχνουν μακάρι να υπήρχαν λίγες ακόμη στην καθημερινότητα μας, να έπαιρνε λίγη περισσότερη αξία και μέσα από αυτές!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Έκανες κάτι πολυ σημαντικό: μη εγωισμό το λέει ο Μπουσκάλι! Κι ανταμείφθηκες!
    Πήρες κάτι υπέροχο το οποίο να ξέρεις έφτασε ως εμένα!
    Τα φιλιά μου!

    ΥΓ: Περπάτα έτσι και θα τα φας τα μουτράκια σου...ατσούμπαλο κι εσύ όπως κι εγώ! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπουσκάλια είναι φίλος μας και τον αγαπάμε για όλα τα εύστοχα που έχει πει κατά καιρούς. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γλυκό ήταν το χαμόγελο αυτής της Κυρίας και πόσο δεν το περίμενα κιόλας, μιάς δεν έκανα και κάτι το φοβερό να πεις..
      Ατσούμπαλη μιά ζωή άσε χαχα!!

      Διαγραφή